Penjagaan Alternatif Dari Pakar Perubatan Mainstream Anda? Perah Maklumat Penjagaan Alternatif Daripada Dengan berhati-hati

Penjagaan Alternatif Dari Pakar Perubatan Mainstream Anda? Perah Maklumat Penjagaan Alternatif Daripada Dengan berhati-hati

Salah satu fakta yang menyedihkan sistem perubatan konvensional kita diikat ke di Amerika Syarikat adalah bahawa ia tidak direka untuk memberi doktor kebebasan untuk merawat pesakit mereka di terbaik, cara yang paling berkesan mungkin. Berikut adalah contoh terbaik.

Doktor tahu pesakit selama bertahun-tahun, yang merawatnya untuk penyakit kencing manis dengan protokol skrip biasa. Dia telah melihat pesakit beliau semakin merosot, mengetahui dia boleh membantu beliau, namun perasaan dikekang oleh dogma konvensional di mana beliau telah dipaksa untuk buruh. Sekarang pesakit beliau telah dibentangkan dengan neuropati diabetes. Beliau tidak mempunyai perasaan di bawah mata kaki, tetapi gangguan itu belum berkembang ke pusat ulser dan jangkitan. Gabungan biasanya ubat arus perdana tidak membantu dan meneruskan kursus ini tidak dapat tidak akan membawa kepada pemotongan. Doktor tahu dia boleh membantu pesakit, tetapi untuk berbuat demikian, dia akan perlu untuk menyimpang dari konvensional dan garisan ke dalam perubatan alternatif.

Beliau mencadangkan rawatan alternatif. Diabaikan, memasamkan muka pada, dan sindiran di Amerika Syarikat, ia adalah wajib di Jerman, di mana ia adalah penyelewengan untuk tidak memberikan ia untuk pesakit dengan neuropati. Menulis dua bahan, mudah didapati dan berkesan dalam merawat penyakit itu, beliau menyerahkan nota itu kepada pesakit beliau, mengharapkan sepenuhnya untuk melihat dia bertambah baik dalam tempoh dua minggu akan datang.

Dan kemudian badai melanda longgar. Pesakit pulang ke rumah dan meminta anak perempuannya untuk mendapatkan di kaunter makanan tambahan untuknya. Sebaliknya, dia mengambil nota dan, penuh dengan kemarahan, menyerbu ke pentadbir klinik dengan aduan keras. Dan doktor mendapati dirinya mempertahankan dirinya dalam suatu tindakan kajian profesional.

Isu di sini bukan keberkesanan makanan tambahan. Yang tidak ada kena mengena dengannya. Objektif perubatan, untuk membuat orang sakit dengan baik, telah hilang. Jawatankuasa ulasan tidak peduli sama ada rawatan bekerja atau tidak. Mereka bimbang bahawa sisihan daripada arus perdana "standard penjagaan" seperti yang diterbitkan telah dilanggar dan klinik boleh terdedah kepada liabiliti. Mereka betul, sudah tentu. Kita hidup dalam masyarakat yang sue gembira. Doktor dapat menyimpan pekerjaannya, hanya dengan berjanji untuk tidak lagi menawarkan "tidak diluluskan" terapi. Beliau juga telah mencadangkan untuk tidak pernah membincangkan rawatan alternatif dengan pesakitnya.

Ini adalah masalah yang setiap pesakit seorang doktor konvensional berhadapan dengan. Walaupun doktor tahu yang berkesan, dan lebih baik, rawatan alternatif untuk keadaan, memberikan maklumat yang boleh menyebabkan teguran, atau lebih teruk. Oleh itu, ia semua bergantung kepada percayai. Dan dalam keadaan tertentu, ia akan mengambil banyak keseluruhan untuk mendapatkan yang jenis amanah dari mana-mana doktor. Pesakit tidak dapat bersyukur kepada doktor. Memberitahu seorang rakan, atau doktor lain, kira-kira satu rawatan alternatif berjaya diterima, boleh mendapatkan kembali menghantui pembekal yang bermaksud baik. Ia hanya mengambil masa aduan tunggal mendarat doktor masalah.

Cara paling mudah untuk mendapatkan maklumat rawatan alternatif daripada pembekal utama anda adalah untuk melakukan kerja rumah anda terlebih dahulu, kemudian meminta pendapat. Dengan cara ini anda boleh menerima jujur, jawapan yang tepat. Cara lain adalah dengan bertanya, jika pembekal anda mempunyai masalah ini, apa pilihan rawatan akan dipilih? Yang membolehkan doktor aliran utama dari buku itu, dan banyak akan memberi perakaunan jujur ​​dan ikhlas pelbagai pilihan yang tersedia. Jika mereka mengetahui. Terdapat, sudah tentu, ramai pakar-pakar perubatan arus perdana yang benar-benar berfikiran dekat, dan dogmatik menentang sebarang terapi alternatif. Jika anda mempunyai apa-apa doktor, mencari yang lain.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar