Formula antiparasit

Formula antiparasit

Black Walnut mempunyai kandungan tanin yang tinggi yang merangkumi fungsi anti-cacing utama bersama-sama dengan jugalone, juglandin, dan asid juglandic. Ia oxygenates darah untuk memusnahkan parasit seperti kurap. Black Walnut juga boleh membantu tahap gula keseimbangan badan serta membakar toksin dan bahan-bahan lemak. Juglans Plex mempunyai manfaat Black Walnut dan anti-septik (berperang bakteria), anti-kulat, dan kebolehan anti-obat cacing.

Abesthine Wormwood, genus yang sama seperti anti-malaria Sweet Wormwood yang terkenal, bertindak sebagai anti-obat cacing, antiseptik, dan usus ejen menenangkan. Dan, sama seperti malaria akan disingkirkan oleh Sweet Wormwood, parasit lain dihapuskan oleh Absenthine Wormwood.

Kedua-dua herba ini bertindak ke atas bentuk dewasa parasit yang membunuh mereka dan menghalang mereka daripada membiak. Ulas membunuh telur daripada sehingga mereka tidak boleh bertelur ke dalam lebih parasit.

Parasit
Parasit oportunis patogen dikelilingi flora usus normal, merosakkan lapisan mukosa, dan menyekat imuniti. Juglans Plex adalah formula unik Phytovi ini herba terkenal dengan anti-parasit, fungsi anti-kulat, dan kawalan kandidiasis. Parasit terdapat di sekeliling kita. Kita boleh mendapatkan mereka dari orang lain, haiwan peliharaan, daging kurang masak atau produk tenusu.

Di mana pun kita menjemput mereka, mereka bermakna kita tidak baik dan boleh menyebabkan segala macam gangguan dalam homeostasis keluar. Mereka boleh menyebabkan tidak menyenangkan, menyusahkan, dan apabila tidak terkawal, berpotensi berbahaya. Tetapi, kita mempunyai kuasa untuk menyingkirkan mereka dengan bantuan Juglan Plex boleh memberi.

Kandidiasis
Adalah penumbuhan yg terlalu cepat yis kulat yang menyebabkan jangkitan, fungoides. Ia biasanya disebabkan oleh Candida albicans. Ia boleh terdiri daripada jangkitan cetek membran mukosa untuk mengancam nyawa keadaan sistemik pada pesakit immunocompromised.

Jungle Plex adalah gabungan Black Walnut Kuat, Cengkih, Wormwood dan herba lain dan ekstrak tumbuhan. Mereka bertindak secara sinergistik untuk mengawal dan menghapuskan parasit seperti Candida albicans.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar